Informace o projektu: Nové přístupy k využití ICT ve výuce přírodovědných předmětů na středních školách
Projekt ukončen v únoru 2012
Projekt je zaměřen na zvýšení kvality a efektivity vzdělávání žáků SŠ v MSK v přírodovědných předmětech prostřednictvím počítačem podporovaných experimentů. Změny společnosti mění požadavky na vzdělávání a jeho přispění k rozvoji lidských zdrojů. Počáteční vzdělávání tvoří základ k rozvoji a uplatnění jedince ve společnosti. Z výzkumů PISa 2006 v oblasti přírodovědné gramotnosti vyplynuly nadprůměrné teoretické vědomosti a podprůměrné dovednosti žáků SŠ, kteří často neumí nabyté teoretické poznatky aplikovat. Projekt přispěje k posílení funkční ICT gramotnosti a zvýšení dovedností žáků v přírodovědných předmětech na 15 SŠ v MSK prostřednictvím ICT pomůcek, vyvinutím metodiky jejich používání a vyškolením učitelů. Projekt bude mít hlavní pozitivní dopad na žáky SŠ v MSK, a to i prostřednictvím zvýšení kompetencí učitelů, kteří je v rámci vzdělávacího procesu ovlivňují. Projekt bude realizován žadatelem Ostravská univerzita v Ostravě, partnere, MEC, o.p.s. a 15 partnerskými SŠ MSK.
Příjemce dotace: Ostravská univerzita v Ostravě
Poskytovatel dotace: Moravskoslezský kraj
Místo realizace: Moravskoslezský kra
Operační program: Vzdělávání a konkurenceschopnost
Doba realizace: 11/2009 - 02/2012
Oblast podpory: 1.1 Zvyšování kvality ve vzdělávání
Registrační číslo: CZ. 1.07/1.1.07/02.0049